Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~vroobell | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Eva Broski adresWarszawa zarejestrowany26.03.2007 @12:52:45 ostatnio na stronie13.01.2017 @19:23:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.vroobell.fbl.pl OnetSkypevroobell_to_ja Gadu-Gadu2445954
digarty124 komentarze454 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon A430 - > Sony Alpha A300 - > Nikon D3100 -> Nikon D5200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~coolkula    21.09.2007 @14:19:02
Heh, nieco Ci zazdroszczę... Ja mam do Trok i Wilna przeszło 700km... Tęsknię strasznie! Ale może w październiku znów tam pojadę. Litwo oczyzno moja! :P
_______
"Najważniejsze jest to niewidoczne dla oczu..."
P.S. Nie dziękuj - komentuj!

I'm a whore for the cold world...
~IwonaD    16.09.2007 @17:15:14
dzięki za taką ocenę
~fajfusek    16.09.2007 @15:45:49
po co to oburzenie?
zdjecie powinno byc przygotowane przez autora do jego obejrzenia, kogo to obchodzi ze cos ci sie popsulo
przeciez fota moze poczekac az naprawisz kompa
~fajfusek    16.09.2007 @15:04:04
kwiatek tez jak kazdy inny
tylko ze nie da sie go dobrze obejrzec kiedy zdjecie nie miesci sie w calosci na ekranie!
to jakis klopot nieco zmiejszyc zdjecie ?
~MysteryofAlbesila    15.05.2007 @09:33:59
Dziękujemy za komentarz i zapraszamy do odwiedzenia galerii jak i strony naszego projektu http://www.albesila.bo.pl ponownie

Życzymy miłego dnia
~9chill9out9    15.05.2007 @09:32:52
DZIEKUJE
_______
Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko....
~seniorre    10.05.2007 @20:10:41
dziękuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~SZAMAN1975    10.05.2007 @11:21:55
NIE ... TAKIE TAM , PO PROSTU . DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM MIŁEGO DNIA !
_______
"... Niewolnik sztuki , więzień uczuć
Postanowiłem przenosić piękno
Stąd do wieczności ..."

http://www.wrzuta.pl/audio/2334xCGYsb/zadzwon_...
~KZ    04.05.2007 @11:35:13
dzięki
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~JAKUB2007    03.05.2007 @13:49:11
DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
~SZAMAN1975    02.05.2007 @23:02:43
ZAPRASZAM DO MNIE NA FIRESHOW NA http://jakub2007.digart.pl POZDRAWIAM !
_______
"... Niewolnik sztuki , więzień uczuć
Postanowiłem przenosić piękno
Stąd do wieczności ..."

http://www.wrzuta.pl/audio/2334xCGYsb/zadzwon_...
~seniorre    25.04.2007 @16:57:43
dziękuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~seniorre    22.04.2007 @17:33:10
dziekuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~coolkula    22.04.2007 @14:45:17
Dziękuję imienniczce
_______
"Najważniejsze jest to niewidoczne dla oczu..."
P.S. Nie dziękuj - komentuj!

I'm a whore for the cold world...
~Skagen    16.04.2007 @12:51:39
dzieki
~Skagen    14.04.2007 @23:25:54
Siechnice pod Wrocławiem
dzieki
~rfcart    07.04.2007 @19:20:08
dzięki za odwiedziny
~seniorre    05.04.2007 @12:43:56
dziekuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~Skagen    01.04.2007 @20:07:39
dziekuje
~seniorre    27.03.2007 @16:44:29
ślicznie dziękuje

__________________________________
widzę,że dopiero zaczynasz zabawę na DA
pozdrawiam,życzę powodzenia
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt